Marketing calculator, υπολογίστε online πόσο αποτελεσματικό είναι το μάρκετινγ σας και πόσο μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας (τζίρο) με 3 παραμέτρους.
Marketing calculator. Υπολογισμός & τρόποι αύξησης πωλήσεων
Διαπιστώστε πως μεταβάλλοντας μία τιμή από τις 3 που επηρεάζουν τον τζίρο, αυτός μεταβάλλεται συνολικά.
Συνολικά ετήσια έσοδα – Κύκλος εργασιών – Τζίρος
Τα συνολικά ετήσια έσοδα της επιχείρισης σας, ο κύκλος εργασιών – τζίρος σας δηλαδή είναι στην ουσία μια απλή μαθηματική σχέση ως εξής:
Όποιο μέρος από τα 3 του πολλαπλασιασμού αυξήσετε / βελτιώσετε … θα αυξήσετε τα τελικά σας έσοδα (άρα και κέρδη).
Marketing caclulator – Χρησιμότητα υπολογισμού
Θέλετε να αναπτύξετε (αύξηση εσόδων) την επιχείρησή σας αλλά δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε;
Ό,τι κι αν κάνετε μέχρι σήμερα για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας καταλήγει να επηρεάζει έναν από τους παρακάτω τρεις αριθμούς – σχέσεις.
- Να αυξήσετε τον αριθμό των πελατών σας .
- Να αυξήσετε την αξία της μέσης συναλλαγής (αξία τιμολογίου / απόδειξης)
- Να αυξήσετε τον αριθμό των συναλλαγών ανά πελάτη ανά έτος.
Αριθμός διαφορετικών Πελατών
Ο Αριθμός διαφορετικών Πελατών είναι το πλήθος των διαφορετικών πελατών πχ 50, 250, 3.650 κ.ο.κ που αγόρασαν προϊόντα από το κατάστημα σας κατά την χρήση – έτος.
Το πελατολόγιο της χρήσης – έτος δηλαδή. Μπορεί να εξαχθεί από την εμπορική διαχείριση του προγράμματος που χρησιμοποιείτε εύκολα.
Μέση Αξία κάθε Τιμολογίου
Η Μέση Αξία κάθε Τιμολογίου, είναι το μέσο έσοδο ανά πώληση, πόσα χρήματα σου αφήνει μέσο όρο κάθε πελάτης που μπαίνει στο μαγαζί σου πχ 50€, 9,5€, 1250€ κοκ.
Μπορεί να εξαχθεί εύκολα από την μαθηματική σχέση: Κύκλος εργασιών / πλήθος αριθμό τιμολογίων για την χρήση (δηλαδή από το πρόγραμμα της εμπορικής διαχείρισης που χρησιμοποιείτε)
Αριθμός Τιμολογίων ανά πελάτη το έτος
Ο Αριθμός Τιμολογίων ανά πελάτη το έτος είναι το πόσες φορές ο κάθε διαφορετικός πελάτης αγόρασε από το κατάστημα σας μέσα στην εξεταζόμενη χρήση – έτος.
Με απλό τρόπο… πόσες φορές ο κύριος Κώστας ήρθε και ψώνισε από το κατάστημα σας φέτος. Πόσες φορές τον «βάλατε» στο κατάστημα και ψώνισε.
Παράδειγμα εφαρμογής.
Είχατε φέτος 100 διαφορετικούς πελάτες (το 1) όπου ο καθένας έκανε κατά μέσο όρο το έτος 1,5 συναλλαγή (το 3) στο κατάστημα σας με μέση αξία συναλλαγής τα 10 € (το 2). Τότε ο κύκλος εργασιών σας – τζίρος ήταν 1.500 ευρώ.
Εάν για κάθε ένα από τους 3 παράγοντες που επηρεάζουν τον τζίρο σας, βρείτε τρόπο να τον βελτιώσετε κατά 10% τότε θα διαπιστώσετε ότι ο κύκλος εργασιών σας θα αυξηθεί κατά 33,10% !!!
Η βελτίωση των μεγεθών είναι θέμα δικό σας και απλών τεχνικών και πρακτικών Marketing που πρέπει να εφαρμόσετε.