Η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που «ανάγκασε» εκατομμύρια ανθρώπους να δακρύσουν. Διαφήμιση με πρωταγωνιστή έναν μοναχικό άνδρα (#Justino) που σκέφτεται τους άλλους. Εκείνον θα τον σκεφτεί κανείς;
Δεν χρειάζονται περισσότερα λόγια. Δείτε το βίντεο και σκεφτείτε ότι αυτά τα Χριστούγεννα κανείς δεν πρέπει να είναι μόνος.
Justino. Διαφήμιση του Ισπανικού Χριστουγεννιάτικου λαχείου (βίντεο)
Ο Justinο είναι φύλακας σε ένα εργοστάσιο μανεκέν. Ενώ εργάζεται στη νυχτερινή βάρδια δεν συναντά τους συναδέλφους του, αν και η ειρωνεία είναι ότι περνά τις νύχτες του περικυκλωμένος από ανθρώπινες μορφές.
Η μοναξιά του και η επιθυμία του να μοιραστεί με άλλους κάτι, τον οδηγεί σε μια λαμπρή ιδέα, ετοιμάζοντας κάθε βράδυ μια έκπληξη για τους συναδέλφους του που εργάζονται στην πρωινή βάρδια. Ετοιμάζει μία έκπληξη για τον καθένα.
Στην προσπάθειά του να κάνει τους άλλους ευτυχισμένους, ο Justino θα ξεχάσει τον εαυτό του. Ομως, οι συνάδελφοί του δεν τον ξεχνούν.
Αυτή είναι η διαφήμιση του Ισπανικού Χριστουγεννιάτικου λαχείου, ντυμένη με τη μουσική του εξαιρετικού Λουντοβίκο Εινάουντι, το βίντεο της οποίας στο youtube έχει γίνει viral με πάνω από 3,5 εκ. προβολές σε λίγες μέρες.
Ad Christmas Lottery 2015 | SPAIN #Justino
The animated film, #Justino, features a security guard at a mannequin factory. Since Justino works the graveyard shift, he has very few chances to interact with his coworkers.
With a little bit of creativity, Justino devises ways to connect with his colleagues by using the factory’s mannequins to create situations both amusing and moving. His coworkers appreciate his playfulness each morning, and find a way to repay his generous spirit in kind.
On Nov. 16, #Justino, from the animated short, became the No. 1 trending topic in Spain and No. 5 in the world on Twitter. The film exceeded 1 million views on YouTube within a day.