ΔΕΔΔΗΕ. Συμβουλές για το πέταγμα του χαρταετού την Καθαρά Δευτέρα. Κίνδυνος ηλεκτροπληξίας και διακοπής της παροχής ρεύματος. Χρήσιμα τηλέφωνα για βλάβες.
ΔΕΔΔΗΕ. Συμβουλές για το πέταγμα του χαρταετού
Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) σας συμβουλεύει να μην πετάτε το χαρταετό σας κοντά σε ηλεκτροφόρα καλώδια, καθώς υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ηλεκτροπληξίας για εσάς και διακοπής της παροχής ρεύματος στη γύρω περιοχή.
Τι πρέπει να προσέχετε στο πέταγμα του χαρταετού την Καθαρά Δευτέρα
Τι πρέπει να προσέχετε στο πέταγμα του χαρταετού την Καθαρά Δευτέρα:
Αν ο χαρταετός σας μπλεχτεί στα καλώδια, τότε για την ασφάλειά σας :
Μην επιχειρήσετε να τον απελευθερώσετε τραβώντας τον σπάγκο ή χρησιμοποιώντας άλλα αντικείμενα, ακόμη και ξύλινα
Μην προσπαθήσετε να αναρριχηθείτε πάνω σε ικριώματα ή στύλους διανομής ηλεκτρικού ρεύματος ή ηλεκτροφωτισμού, ούτε και σε σημεία που βρίσκονται κοντά σε ηλεκτροφόρα καλώδια.
Σε κάθε περίπτωση που θα χρειαστείτε βοήθεια:
- Ειδοποιείστε τις βλάβες του ΔΕΔΔΗΕ μέσω των τηλεφωνικών γραμμών 800 400 4000 και 11 500
- Μέσω της εφαρμογής κινητού MyDEDDIEApp
- Επικοινωνήστε με το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής
Για την ταχεία αποκατάσταση τυχόν βλαβών από το πέταγμα των χαρταετών, ο ΔΕΔΔΗΕ θα έχει αυξημένα συνεργεία σε όλες τις Υπηρεσίες του ανά τη χώρα.
Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας
Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, ή ΔΕΔΔΗΕ, διαμορφώθηκε από τον διαχωρισμό του Τμήματος Διανομής της ΔΕΗ στην Ελλάδα, προκειμένου να συμμορφωθεί με την 2009/72 / ΕΚ Οδηγία της ΕΕ σε σχέση με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
Η αποστολή της εταιρείας είναι να αναλάβει τα καθήκοντα του Διαχειριστή του δικτύου διανομής στην Ελλάδα.
Έργο της εταιρείας μας είναι η λειτουργία, η συντήρηση και η ανάπτυξη του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και η διασφάλιση της διαφανούς και αμερόληπτης πρόσβασης των καταναλωτών και γενικότερα όλων των χρηστών του δικτύου.
11500 – Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες:
- Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00
- Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο
Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.